همانطور می دانید مدت زیدی از معرفی مدل R8 نمی گذرد ولی چندی پیش مطلع شدم همکاری آئودی و لامبورگینی باعث شده یک سوپراسپرتایتالیایی آلمانی پابه عرصه حیات بگذارد!
تصاویری که ملاحضه می کنید به طور پنهانی و توسط مجله کارمگزین گرفته شده است که نمایشگر چهره زیبای این اتومبیل می باشد.
بالآخره جهان دوباره زیر چرخ این پیشرانه 10 سیلند خورجینی گالاردو دوباره قرار گرفت تا مهندسین آئودی به آرزویشان برسند.در ظاهر بدنه اتومبیل زیاد دست خوش تغییرات نشده است و با کمی دقت پیمیبرید که کمی طول ماشین افزایش یافته. خوب 10 سیلندر از 8 سیلندر بزرگتر است دیگر!
البته مقداری هم دریچه های هوای جلو بزرکتر شده و ارتفاع هم کمی کوتاهتر شده است. R8 معمولی با موتوری 4.2 لیتری و با 420 اسب بخار قدرت قیمتی معدل 110هزار دلار بود ولی لامبورگینی گالاردو با موتوریده سیلندر و به حجم 5لیتر با قیمتی برابر با 175هزار دلار به فروش می رفت و می رود. توان گالاردو 512 اسب بخار بود در صورتی که این موتور در دو نوع آئودی قدرتی معدل 500 اسب را تولید می کرد.
حال باید دید که آیا واقعا از این موتور 10 سیلندر در آن استفاده خواهد شد یا...؟
در مجموع این آئودی با دو پسوند S و RS تولید خواهد شد که احتمالا هر دو از یک پیشرانه 10 سیلندر استفاده می کنند.