فضایی برای تو

فضایی برای تو

فضایی برای تو

فضایی برای تو

BMW X6 Concept

این خودرو در دو نوع کانسپت و کانسپت هیبریدی  معرفی شده .

BMW X6 Concept

TinyPic image

اولین خودروی SAC جهان متولد شد ! این خودرو را باید یک اس یو وی کوپه به حساب آورد ! با معرفی این خودرو سری X ب ام و تکمیل شد !

طراحی فوق العاده ی این خودرو از همان زبان طراحی بین المللی ب ام و استفاده میکند . نحوه ی طراحی چراغ های جلو و جلوپنجره به همراه فرم هماهنگ جلو با عقب خودرو یک نمای بی نظیر را به وجود می آورد که چشم هر بیننده ای را خیره میکند .

گلگیرهای برآمده و پهن این خودرو یک فرم عضلانی را به این خودرو ارزانی داشته اند . این خودرو میتواند به سیستم چهار چرخ متحرک ب ام و یا ایکس درایو مجهز شود تا از پایداری بالایی برخودار گردد .

فرم چراغ های عقب این خودرو به زیبایی چراغ های جلو میباشد . لبه ی موجود بر روی صندوق عقب نمای این خودرو را به اتومبیل های اسپرت روز بسیار شبیه مینماید .

سقف خمیده ی این خودرو در قسمت عقب برای اولین بار است که در یک اس یو وی دیده میشود . ب ام و با نمایش این کانسپت کلاس جدیدی را بنیان نهاده و خود به عنوان سردمدار و مبتکر آن به مدل زیبای ایکس 6 یکه تازی میکند .

آن چیز که در این خودرو به خوبی دیده میشود همانگی بین اجزای خودرو میباشد . طراحان این خودرو در طراحی این خودرو بسیار قوی کار کرده اند و یک خودروی هماهنگ - زیبا و جذاب را معرفی نموده اند .

 

رینگ های 21 اینچی این کانسپت زیبایی فوق العاده ای به طرح زیبای این خودرو بخشیده اند .

جلوپنجره ی بزرگ این خودرو نه تنها موتور قدرتمند این اتومبیل را خنک میکند بلکه نمای عضلانی و قدرتمند در خور نام این خودرو به آن میبخشد .

استفاده از کروم بر روی قطعات مختلف این خودرو سمبل اسپرت بودن این خودرو میباشد .

در مورد این خودرو و موتورهای آن هنوز اطلاعات رسمی منتظر نشده ولی مطمئنا ب ام و مثل همیشه موتورهای قدرتمند و پربازده خود را رونمایی میکند تا قدرت این خودرو در خور زیبایی فوق العاده ی آن باشد .

حال به معرفی گونه ی دوگانه سوز این خودرو میپردازم :

BMW X6 Active Hybrid Concept

TinyPic image

ب ام و در کنار معرفی همزمان گونه ی هیبریدی این خودرو در کنار مدل عادی بار دیگر علاقه ی خود به حفاظت از محیط زیست و تولید خودروهای اسپرت دوستدار محیط زیست را نشان داد .

در جای جای بدنه ی این خودرو شعار ب ام و یعنی " بازدهی حرکتی " به چشم میخورد .

موتورهای الکتریکی این خودرو هنگام استارت زدن عمل میکنند و در زمان شتابگیری نیز به موتور اصلی خودرو کمک مینمایند . با این فناوری شما دیگر احساس سوار شدن بر یک خودروی هیبریدی را نمیکنید و میتوانید از دینامیک بالای این خودرو نهایت استفده را ببرید .

استفاده از دو موتور الکتریکی در این خودرو باعث شده تا میزان مصرف سوخت نسبت به انواع عادی 20 درصد کاهش پیدا کند .

استفاده از یک جعبه دنده ی جدید که از ضریب دنده های متغیر استفاده میکند و با نام ECVT شناخته میشود میزان مصرف سوخت را کاهش داده ضمن این که بازدهی موتور را بالا میبرد .

ب ام و با همکاری دو شرکت جنرال موتورز و کرایسلر قصد دارد تا نسل جدید خودروهای هیبریدی را عرضه کند .

ب ام و معرفی خودروهای هیبریدی خود را از سال 1995 با مدل 518 شروع نمود و پس از آن مدل های ایکس 5 و ایکس 3 را به این فناوری مجهز و به نمایش گذاشت .

در کل ب ام و با عرضه ی این مدل نشان داد که بزودی نسل جدیدی از خودروهای هیبریدی از راه میرسند که علاوه بر کم مصرف بودن از دینامیک و قابلیت های بالایی نیز برخوردارند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد